Heroji: “4 Months Ago”, kratki osvrt

Radnja ukratko. Uvod u epizodu traje čak osam minuta i u njemu saznajemo što se dogodilo neposredno nakon finala prve sezone. Nažalost dobar dio tog kolača otpada na scene s onime što se događalo s Jose Andresom i Marisol (novim latino herojima). Također se još jednom misteriozno upoznajemo s razmaženom plavušicom Elle. Sljedećih deset minuta se fokusira na ništa naročito određeno i radnja uglavnom ide normalnim dosadnjikavim drugosezonskim tempom. No, onda se stvari mjenjaju i slijedi dio sa Peterom, Adamom i Elle koji je vrlo zanimljivo odrađen, a i priča sa Nikki za promjenu nije patetična. Nažalost, pred kraj opet mali dio sa Marisol koji stvarno uništava sve dobro viđeno do tada (ako je ne volite koliko i ja). Nevjerojatno predvidljiva, gadljivo dosadna i tragično užasna scena otkriva sav talent i raskoš glume ove mlade dame. Nadam se da će joj se Sylar “dogoditi” u sljedećoj epizodi. Nadalje opet napeto, sa Peterom u glavnoj ulozi. Konačno?

Uglavnom jedna vrlo dobra epizoda koja se orijentirala na Company i sve oko te organizacije, nešto što se trebalo obraditi puno prije. Tako smo sad u situaciji da su vjerojatno ostale još samo dvije epizode u sezoni, a radnja tek počinje. Odnosno, tek u osmoj epizodi saznajemo što se zapravo dogodilo na kraju prve sezone – što je apsurd sam po sebi. Fino mi je sjelo da se prestalo forsirati doktora Suresha kao nekakav faktor, odnosno da je Company prikazan kako spada, a ne kao nekakva mala neorganizirana skupina tinejdžera koju će uništiti nekakav doktor jer mu je eto to palo na pamet. Mislim, nemam ništa protiv Suresha, ali niti je on Rambo niti je Company prvotno prikazan toliko neozbiljno kao u drugoj sezoni. Da skratim priču, uspoređujući s drugim epizodama sezone ova je među boljima, no da se kojim slučajem našla u prvoj sezoni ovo bi bio tek nekakav anemični prosjek. Tko im je kriv, sami su postavljali mjerila.

Oglasi

~ autora/ice [Defiant] dana 13 Studeni, 2007.

Jedan odgovor to “Heroji: “4 Months Ago”, kratki osvrt”